donderdag 23 februari 2012

Vakantie #4

20 opmerkingen:

sanneke zei

Och, het eilandleven. Zalig.

Iris Vank zei

Fijn!! En dat heerlijke rode neusje van Maantje Piet!

Greetje zei

en........genieten maar.

Iben zei

Prachtige foto's weer. Jullie hebben het vast héérlijk!

Roos zei

Ik wil ook mee!!!
(en mooie nieuwe bloglook Daan :-))

HOEPZIKA ! zei

Wat een prachtige fotoos iedere keer weer!

Effie zei

Wat een heerlijke foto's. En wat is Wolf ineens groohooot geworden! Geniet lekker, ik ben jaloers ... wil ook naar zee.

Siem zei

Goed uitgewaaid?En daarna vast een hele warme choco?

Daan zei

Liters chocomelk ;-)
Maantje Piets neusje is rood van alle opgesnoven zeewind :-)
De grote broers en zus zitten elke dag van kop tot teen onder het zand, blubber, schelpen in alle jaszakken, ik zou hier bijna willen blijven wonen.

Maike - MoodKids - Orangefarmhouse zei

wat een heerlijke foto's weer, jullie genieten maar mooi met z'n allen, fijn!

Sigrid zei

Wat heerlijk om daar te zijn (en wat mis ik nu het strand en de zee..)
Lekker genieten én uitwaaien met z'n allen

xx

Daan zei

oh wat een heerlijke foto's deze week!!!
waar zitten jullie ergens? {moet ik beter leren lezen?}

Renske zei

Lieve Daan, in een volgend leven mag jij mijn moeder zijn hoor! ;)
Wat een heerlijkheid, al dat zand en de schelpen, wind en rode neusen!

Mireille zei

Ik geniet heerlijk mee van jullie strandvakantie.
Wat een feest die geweldige vakantiefoto's van jullie prachtige gezin!

Anoniem zei

Heerlijk die waddeneilanden, ik ben ook elke keer verliefd op die plek. En voor de snottebellen en hoestbuien vast ook heel helend... Foto's laten weer gezonde toetjes zien... Geniet ze nog.... x Marleen

meiske zei

schitterende foto's. Wat doen jullie toch leuke dingen met de kinderen. Heerlijk om naar te kijken.

Linda zei

Ik hoor de wind hier bijna ruisen! Wat een mooie foto's. En oh ja, ik ben echt heel gek op de foto van Wolf met z'n handschoen aan een (iets te lang) touwtje. Lief!

Phil zei

Het genieten straalt er vanaf..mooi

Puur Arnika zei

oh serieus ben ik jaloers, zee, strand, de wind in je oren, zelfs een beetje koud, en dan lekker opwarmen bij de kachel...ziet er uit als een fijne vakantie!

tessa zei

fijne foto's weer. heerlijk die koude zeewind door je haren! en al die lieve rode neusjes ervan..