woensdag 29 februari 2012

♡ Rover

13 opmerkingen:

sanneke zei

Pas op, Rover, je staart wordt nat! Hoe kom je toch aan dat pak, Daan, zelf gemaakt?

Haagje zei

Ik heb nog een beeld op mijn netvlies, wij bij de artiesten ingang van ons theater, roepend om Fré en An van An en Jan, dat Antonie ons kwam vragen of we geen handtekening van hem wilde, wij nog even gezellig met Antonie keuvelde, en jij op de achtergrond stond met Rover op je arm. Het was een mooie warme avond.

Haagje zei

Al hoewel ik inmiddels denk dat het zijn zus was, het is deze zomer tien jaar geleden...

Daan zei

wat een lieve, mooie foto's van je mannetje... (wild thing...)

Unknown zei

Mooie man!
Laat 'ie trots blijven op z'n Rode Schoenen en alles erboven. Wat tweedeklassers ook zeggen.

Karin zei

Mooi manneke. Ik vind vooral de derde foto prachtig. Zou hem inlijsten!

Sigrid zei

En ik zie ineens mooie, nieuwe tanden :-)

tessa zei

lief koppie heeft hij toch.
en dat pak vind ik echt geweldig, zo lekker wollig en zacht ziet het eruit.
grote nieuwe tanden al!
ik vroeg me nog iets af, mees is de laatste tijd vaak verdrietig omdat kinderen op school en in de speeltuin zeggen dat hij op een meisje lijkt. hij heeft ook lange haren, niet zo lang als rover hoor. maar ik vind het wel heel naar voor hem, en nu heeft hij bedacht dat hij zijn haren kort wil, dat hij dan meer op een jongen zou lijken. wat ik wel betwijfel.
nu vroeg ik me af of rover daar geen last van heeft soms, of dat hij misschien zo sterk en zelfbewust is dat hij dat misschien niet erg vindt. vind hem altijd zo stoer lijken in zijn keuzes. al kan ik me voorstellen dat de omgeving, of de school, ook van veel invloed is. maar natuurlijk ook de ouders, allereerst. lastig vind ik het wel. juist omdat ik zelf natuurlijk wel de bijzonderheid zie.

Greetje zei

Wat een stuk hè :)

Mireille zei

Wat een heerlijk eigenzinnig kind vind ik jullie Rover toch!

Fien zei

Hij heeft zo iets teers en kwetsbaars.

Anki zei

Prachtig kind!

Liene zei

Wat een mooie foto's van Rover!