donderdag 16 februari 2012

Zus XS ♡ Zus XXL

25 opmerkingen:

sanneke zei

Och Daan, wat heerlijk, die hartjes van je. Lieve lieve grote zus Elvis met haar slapende kleine zusje.

Jolan zei

Wat een lieve foto's van je grootste met je kleinste!
En zo lekker slapend.. <3

Sabia zei

mooie foto's, ziet er ontzettend lief uit samen! :)

Sigrid zei

Oh, wat een mooie smeltfoto's!

Mars zei

Mooie foto's! Dat pakje van Maantje is té leuk!

En jeej, eindelijk komt je blog tevoorschijn in mijn leeslijst op het dashboard van Blogger!!

Phil zei

zo zoet samen en wat zal boft Maantje met zo'n lieve grote zus ♥

Effie zei

Mooi hoor. Heerlijk om te zien. Ik heb scheel negen jaar met mijn kleine zusje (ze is 30 ;-))en heb ook twee broertjes ertussen zitten. Dus deze foto's doen me wel wat.
En ik heb je vast al vaker gezegd: ik word altijd zo blij van de foto's van jullie Rover. Wat een heerlijk kind (de drie anderen natuurlijk ook, maar ...)

becced zei

Komt vast niet alleen door de zwangerschapshormonen: Ahhhh wat lief! Smelt smelt smelt!

helen zei

och, wat een liefjes!

Riet (Leven met Liv) zei

Heerlijk. Deed Zus'XXL haar arm niet pijn na een poosje? Of is die intussen maantjesdutjesgewijs overontwikkeld?

Mireille zei

Wat ontzettend zoet zeg
zoveel zusterliefde!

Bienemize zei

Ow wat lief!!!
En wat maak je toch altijd prachtige foto,s

wood & wool stool zei

wat kun je daar toch gelukkig van worden hè, die zusterliefde :)
(en wat heb je het prachtig vastgelegd)

Greetje zei

Knuffel, knuffel, knuffel :)

Liene zei

Wat een lieve foto's, en die blik van Elvis op de laatste foto, zo mooi en zo trots ;-) Mooi, dat je het moment hebt kunnen vastleggen.

Sandra zei

Super lief.

Sjaantje zei

Lief :-)

Iris Vank zei

Ik smelt van die twee knapperds!

NOVY zei

Oh, wauw. Dat is zo lief en mooi!

tessa zei

wat een ontroerende foto's.
vind het bijzonder ook dat de kleine maan in de armen van haar grote zus in slaap valt.
ik vind het bijzonder om te zien ook hier hoe de kleine guus op zijn grote broer reageert. met zoveel blijdschap en liefde. mooi om te zien hier ook op de foto's.

x zei

Ge-wel-dig! Die trotse ogen...!

maarnietvangrijs zei

Oh zo ontzettend mooi en lief....... prachtige dochters heb je! En prachtige zonen natuurlijk! Ik moet ook bekennen dat ik Rover-fan ben. ;-) Die benen.... ze doen me erg aan de lange benen van mijn oudste dochter denken, met van die lieve wappervoeten er aan (en zij houdt net als Rover ook heel erg van dansen!).
Goed weekend!

sarah zei

Zo lief, en Elvis zo stralend...'t is prachtig hoor!

Unknown zei

*smelt*

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

oh! zussenliefde!!!!!!! <3