woensdag 26 januari 2011

Bakker Baard bakt Clafoutis











Jan speelde in de Kleine Komedie
en bestelde als toetje
Petit Clafoutis bij Bakker Baard
en wat extra doosjes voor thuis
*Gejuich*

met Peer, Druif met Witte Chocolade en Vijg
Opgepast Extreem Lekker!

Bakker Baard bezorgt in Amsterdam

BuitenAmsterdammers:
Spreek eens af met Bakker Baard
op het Centraal Station
en neem een doosje mee in de trein!

Even doorklikken:
Bakker Baard
Bakker Baard op Facebook

Bakker Baard in Het Parool



ps BakkersSchortjes van mijn SecretSanta Wiek

27 opmerkingen:

Mireille zei

Alleen om naar te kijken al een heerlijkheid…
ik likkebaard van die baker baard!

Mireille zei

oeps…
bakker!

Anoniem zei

Het water liep mijn mond uit toen ik het las op twitter :)))

Greetje zei

Ik dus :)

sanneke zei

Jij, geluksvogel! Echte bakkerbaardtaartjes! Jumjum!

Jolanda zei

*kwijl wegveegt* Dat ziet er lekker uit!

Saskia zei

Oh het is weer de hoogste tijd om naar Amsterdam te gaan... alleen al voor die bakkerbaardtaartjes!

Iris Vank zei

Die meneer ziet er wel wat, uhm, intimiderend uit. Maar die taartjes zien er heerlijk uit! Vooral als je vertelt wat voor exotische ingrediënten erin zitten. Lekkerrr!

Sigrid zei

dat klinkt als smullen geblazen.
Jammer dat we niet eens in de buurt van A'dam wonen :-(

HOEPZIKA ! zei

Dat ziet er heerlijk uit! Jammie!

Dutch Apple zei

Jummie! Datziet er smakelijk uit, en aan die snoetjes te zien is het ook lekker hihihi....
Lelystad ligt toch niet zo heel ver weg van A'dam? Op de fiets?

;-)

Groetjes!

liset zei

Ohh yummie!

Mir zei

Wat geweldig!! Ik had al eens over hem en zijn bezigheden gelezen, ik vind het fantastisch. EN wat ziet het er allemaal lekker en eerlijk uit!
Mmmmmmm

Gr Mir

wood & wool stool zei

ja zit ik hier met een stukje pure chocolade bij de koffie (daar krijg ik een sik van)

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

dat klinkt zo ontzettend lekker. maar ook zo ontzettend ver weg. jum!

Tine zei

Die moet ik onthouden voor als we ooit in A'dam komen!!! Zien er wel verleidelijk uit...!

Jikkes zei

Ahhhh kan bakker baard ook niet naar scheveningen komen???
Klinkt heerlijk en ziet er ook zo uit =)

X

Ri zei

Bakker Baard heeft wel iets weg van Hugh Laurie (dr. House).

jane zei

omg! save me some!

;) zei

Lovely gourmand post !

flowtops zei

Kunst en lekkers - da's een interessante man! Hou ik in het snotje, voor als we weer eens in A'dam zijn.

Liene zei

mmm, ziet er heerlijk uit!

Jane zei

Mjummie, wat een feest zo'n traktatie.

Onne zei

Door dit blogje gisteren te lezen en door te klikken naar de artikelen over Bakker Baard gebeurde het volgende: vannacht om half drie werd ik wakker, met een mond vol kwijl, dromend over clafoutis van Bakker Baard. Hoe gek wil je het hebben?

wietske zei

die eend!!! die hadden we vroeger thuis ook!!! als plantenbak oid....
en op de site van bakker baard lees ik dat hij zijn taarten serveerd op kringloopservies, wat een idee zeg! top, gewoon jammer dat wij niet in amsterdam wonen, en ik niet zo'n man heeft die daar dan wel eens komt..... (laat staan verzint om zoiets mee naar huis te nemen....)

Anoniem zei

Oh ja, ik las over hem in het Parool, laatst. Wat een heerlijk verhaal hè, zo'n man die gewoon besluit om lekker taarten te gaan bakken! Daar word je toch vrolijk van?! :-)

Wiek zei

*helemaal trots*
wat een leuke foto van jullie kinders in schort gestoken en met die pollepels in band.
En wat een lekkernij heeft Jan voor jullie meegebracht, pure verwennerij!