vrijdag 21 januari 2011

PhotoCabine 2 / DWZI









Rover's Kamer
vlak voor hij ging slapen
maakten we een rondje
langs zijn Lievelings

Rover's Room
Just before he went to sleep
we made a little round
to show his Favourites




Hier vind je de andere
Photokabiners



Iedere vrijdag tekenen/fotograferen/...
Roos en ik
Deze week zag ik

Alle medetekenaars staan in de sidebar!



Mijn omaatje is deze week overleden
en daarom loop ik enorm achter met
mail/post/ed
Ik hoop dit weekende alles in te lopen!

27 opmerkingen:

Iris Vank zei

Wat een spannende kamer! Een beetje eng ook met al die monsters. Ben blij dat ik bloemen heb op de muur achter mijn bed en verder verdeeld over de kamer alleen hoopjes kleren. ;)

Anki zei

Gave foto's zeg! Spannend inderdaad... :)

TweeMeisjes zei

Wat een leuke reeks..

Saskia zei

Stoere kamer hoor Rover! Heb jij nou echt een band in je kamer staan? :)
Slaap lekker!

Daan zei

en niet zomaar een band; The beatles! en een Stones shirt aan het knaapje aan de deur ;-)

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

mooie rondleiding!

Maia zei

Lovely magical world!

Sigrid zei

Leuk, even binnenkijken ;-)
Wat een stoere, maar ook wel een beetje spannende, kamer heeft Rover.

Verhaaltjesverteller zei

Ik houd van de sfeer die deze foto's creëren!

En veel sterkte voor jou en je familie met het verlies van je Oma!

vervlogen dagen zei

Gezichten op 't behang, maar niet echt van binnen bang! Gecondoleerd met het verlies van je oma. Ik hoop dat je warme herinneringen koestert!

sillie zei

stoere kamer :-)
en sterkte met t verlies van je omaatje.

Greetje zei

Slaap je nog wel lekker Rover met z'n enge kamer :)

Sterkte.

Marjolijn zei

Roof! Ik wil ook Beatles!!!
Van wie heb je ze gekregen? Of waar heb je ze van je spaarcentjes gekocht?
Vertel! Molijn wil het weten :o)

Kus voor jou en voor Elvis, Wolf, Mama, en Vader!

Daan zei

Hihi, door de photokabien, en het avondlijkuur ziet het er wat spooky uit, maar het is een allerliefst kamertje, met wat monsterlijke dino's, maar die eten alleen planten, zegt Roof.

Maar slapen? dat doet hij eigenlijk liever in het grote bed ;-)

Daan zei

@Marjolijn; Jan kreeg The beatles (en Roof pikte ze succesvol in ;-) ) van Jessica van Noord van Joop (Visser) en Jessica :-)

Ik zal eens vragen waar (in het Haarlemse? zij de 4 mannen vond.

-x-

Onne zei

Verdrietig van je omaatje. Ik heb gisteren met mijn beide oma's nog heel lang gebeld (goede band mee) en ik moet er niet aan denken dat ze er ooit niet meer zijn. Succes met alles!

Mejuffrouw Mie zei

Wat een gave foto's! Ach jee, sterkte met het verlies van oma. Ik had deze week ook een begrafenis.....blijft naar.

Annemiek zei

Mooie foto's van een heerlijke kamer. En sterkte met het verlies van je omaatje. Wat verdrietig...

Heidy zei

Ach je omaatje is vertrokken...Sterkte daar mee gewenst. Ik hoop dat je veel mooie herinneringen hebt in je hoofd en je hart.

Jikkes zei

Ik zou mijn omaatje zo missen, jullie vast ook!
Heel veel sterkte met het verlies....

-X-

jane zei

what a precious idea. hope you are enjoying your weekend daan. :)

Mireille zei

Ik heb even bij gelezen na een weekje vakantie
(t zweet staat op mijn voorhoofd, wat een klus)

Wat leuk een zusje voor het trio Rot
(al ben ik niet verbaasd hoor),
en wouw wat een enge lievelings heeft Rover!

Akelig en verdrietig het bericht
over het overlijden van je oma.
Sterkte!

Silvie zei

prachtig kabinet!
innige deelneming voor het overlijden van je oma.
x

Blikken Doos zei

Eten vegetarische dino's dan playmobil-ventjes? Echt wel beetje eng en spannend, ook!

Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je oma! Dikke blog-hug!

Lollipop zei

I feel so sorry for your grand ma.
xxx

Nienke Weick zei

He Daan, wat een rotnieuws (oei, en die woord/naamspeling was niet eens bewust bedoeld).
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Doe rustig aan en loop jezelf niet voorbij. Verdriet moet ook zo zijn plekje en tijd krijgen.

Patricia zei

Sterkte met het verlies van jullie omaatje! xo
Altijd FuN die photocabine ;)