vrijdag 14 januari 2011

Feest!









Elvis verjaardagswens was Leesvoer / Elvis' Birthdaywish
We kozen allemaal een mooi boek uit / Books, books and books

De VerjaardagsBoekenLijst /BirthDayBookList

1. De geheime tuin
Frances Burnett
(mama)
2. Het oneindige verhaal
Michael Ende
(vader)
3. Het verhaal van de goochelaar en de olifant
of hoe Peter zijn zusje terugvond
Kate Dicamillo
(Rover)
4. De Verschrikkelijke verhalen van de vrouw in het wit
Chris Priestley
(Wolf)
5. Als je terug komt
Rebecca Stead
(Oma)
6. De ogen van Kronos
Marie Rutkoski
(Opa)
7. Elvis de Draak en de jacht op Liru
Stefan Boonen
(Grote Oma)

(titels zijn klikbaar)

De mooie prints voor op haar kamer zijn van / Framed Prints by
Maia Chavez Larkin
shop/illustrationblog/blog

Namens de jarige enorm bedankt
voor alle lieve reacties/felicitaties/mailtjes
telefoontjes/skypejes/post en kadootjes

♡♡♡

32 opmerkingen:

Saskia zei

Wat een geweldige bibliotheekuitbreiding! En hele mooie illustraties van Mia, wauw!!!
Wat een mooie verjaardag!
xoxox

OrangeFarmhouse / www.moodkids.nl zei

dat ziet er uit alsof het super gezellig was, Fijn! Van harte met je kleine al heel erg grote meid! En wat heerlijk trouwens zo'n boekenlijstje...

Barbaramama zei

Wat een heerlijke kado tafel!

Anki zei

Ohh, dat ziet er uit als een fijn feestje!! Het oneindige verhaal is prachtig, ik las het ook toen ik zo oud was als Elvis... Lekker nagenieten jullie!

Dutch Apple zei

Dat zag eruit als een gezellige dag! Wat heerlijk dat ze graag leest zeg! En wat een dametje is het hihihi (foto met spiegeltje)
Van zo'n dag kun je nog heel lang na genieten ;-)

Groetjes!

vervlogen dagen zei

O wat heerlijk, zo'n lezer! Aan onze oudste kan ik elk boek uit mijn jeugd slijten (nu: Thea beckman trilogie), maar onze negenjarige leest bij voorkeur de Donald Duck.

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

oh! en zulke lekkere taarten, ziet eruit als een fijn feestje! nogmaals: gefeliciteerd!

nina zei

Gefeliciteerd Elvis! Wat veel mooie cadeaus en heerlijke taarten... En wat een mooie herinnering komt daar terug zeg: 'De geheime tuin'! Daar was ik als kind zo van onder de indruk en ik heb er later nog wel eens aan teruggedacht, maar kon geloof ik niet meer op de titel en schrijver komen, maar nu ik het hier zo tussen zie staan herken ik het meteen weer. Misschien moet ik er maar eens achteraan voor toekomstige voorlees-avonturen...

Hopelijk is alles ook goed met jou en de zwangerschap Daan! Ben niet meer zo up-to-date met bloglezen op dit moment (reden laat zich raden!)...

Huize Stoepkrijt zei

Wat een heerlijke cadeau's, boeken, wat kan je je nog meer wensen?

(Ik ging vanaf mijn 7e naar de bieb, haalde elke week 6 (het maximum) boeken en stond binnen een week weer terug voor nieuwe)

De kinderboekenkast bij mijn ouders telt ook meer dan 500 stuks!

En de geheime tuin? Wat een geweldige keuze van je!

Karoeza zei

wat een mooie cadeaus! Die prints zijn ook geweldig. Hier leven we toe naar een 5e verjaardag :)

HOEPZIKA ! zei

Taarten zelfgebakken???
Heerlijk zo'n leesmonster in huis! Ik was/ben er zelf ook zo een, maar heb nu ook 2 zulke dochters, en ik geniet ervan!

Iris Vank zei

Oh, wat een heeeerlijke cadeau-lijst, ben er jaloers op. Zou wel wat boeken van die lijst willen (her)lezen. En weer zo'n hoop sfeervolle en gezellige plaatjes. Als het maar half zo leuk is geweest als op de foto's te zien is, was het een superfeest!

Jikkes zei

Alsnog van harte gefeliciteerd lieve Elvis!
En zo te zien ben jij de komende tijd heerlijk druk met lezen....

X

sanneke zei

De geheime tuin... die vond ik ook zo mooi toen ik zo oud als Elvis was! Wat een heerlijke verjaardagscadeaus heeft ze gekregen.

Greetje zei

Fijn om zoveel boeken te krijgen :)

Anoniem zei

Dat is een mooie collectie!!! Heerlijk!
-x-

CdeV zei

wat een ontzettend leuk feestje, zo te zien. heerlijk, zoveel zulke mooie boeken - en wat een prachtige taarten en o, wat vind ik de prenten mooi! daar wordt een mens helemaal warm van :-)

flowtops zei

Boeken zijn altijd een geweldig cadeau. En deze lijst is top.

Nog van harte!

Lollipop zei

she's so beautiful! and seems so smart! books books books, ...
fantastic!
xxx

Unknown zei

Gefeliciteerd met je grote, kleine, dochter!

Karin zei

Gefeliciteerd! Wat is ze heerlijk verwend met mooie boeken.
Tessel heeft op haar kamer een poster hangen van de geheime tuin. Een óude'plaat van oma.

Mir zei

Ziet er uit als een goed feest!!
Van harte nog Elvis!

En wat leuk dat ze zich zo kan verliezen in boeken en dat ze het zo leuk vind om boeken te krijgen!
Goed verwend dus :-)

Gr Mir

Marieke zei

Poeh, 9 al? SUPER gefeliciteerd. Enne... ik ben al 33 jaar en lees stiekem nog steeds alleen maar kinderboeken. Veeeel te leuk!
Veel leesplezier, Elvis!

Sigrid zei

Wat ziet het er gezellig uit. Heerlijk om al die boeken te gaan lezen, gelukkig werkt het weer goed mee ;-)

Casper zei

Ziet er super gezellig uit, geweldige kado's ook!! En nog gefeliciteerd natuurlijk... :)

Mona zei

Happy birthday! That crown is so lovely - with a TREE. Love it :)

Belle zei

Gefeliciteerd met Elvis! Wat een fijne cadeaus heeft ze gekregen!
En wat een gave uilenlamp he? Mijn jongste heeft 'm ook op haar kamer :)

Guusje zei

♥♥♥♥
heerlijk kind
heerlijke verjaardag
heerlijke familie!

anna zei

Lang zal ze lezen, lang zal ze lezen, lang zal ze lezen in de glooriaa. Hieperdepiep hoera!

Kaatje zei

WAUW, boeken, echt te leuk!!! Heerlijk verdwijnen. Je hebt echt een paar toppers gekregen!
Veel plezier ermee!!!

Maia zei

Wow! Happy Birthday to the sweet girl...such a nice surprise to see my pictures here! Hope she had a delightful day!!

Yoli zei

Happy Birthday beautiful girl!!!! What an enchanting child and a beautiful birthday.